trešdiena, 2009. gada 11. novembris

Vai ātrums ir apvēršams?

"Diena":
Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) izveidojusi jaunu kampaņu “Ātrums. Nāvīgi viltīgs. Esi gudrāks!”. Tajā tiks skaidroti psiholoģiskie iemesli, kuru dēļ cilvēki pārsniedz atļauto braukšanas ātrumu Latvijā. Mūsu kultūrā ātrums ir vērtība, tā kampaņas prezentācijā atzina psihologs Ansis Jurģis Stabingis. CSDD šobrīd neapsver iespēju palielināt atļauto braukšanas ātrumu uz Latvijas ceļiem, kas ir 90 km/h.
Vai tikt tā gudrība nav ātruma māte? Un vai viena reklāmas kampaņa apvērsīs visu XX., XXI. gs. kultūru?


Reklāmas klipi ir visnotaļ bezgaumīgi, turklāt rada jautājumus par reklāmas ētiskajiem aspektiem - tās galvenais varonis "ātrums" atgādina cilvēku ar garīgiem traucējumiem!!! Kāpēc tieši šie cilvēki izvēlēti kā ātruma prototips???

Klips 1 (Dzīvoklis)
Klips 2 (Mašīna)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru